In Sand geschrieben - Free Template by www.temblo.com
Home Archiv Gästebuch Kontakt Abonnieren Feed
Herzlich Willkommen auf meiner Seite. Ich würde mich über einen Besuch und einen netten Eintrag in meinem Gästebuch sehr freuen.
Home





© 2007 Free Template by www.temblo.com. All rights reserved.
Design by Creative Level.net. Host by myblog
Servus!!

Frohe ostern eich olln!!
Ja also es war voll lustig da in den Feien. I war a paar mal radlfahrn und ja weichfeuertragen da hama vieeel geld krigt dann habi vom osterhasi a glätteisen krigt..des is echt geil^^ und sooo viel süßes das mia scho sooo schlecut is wenn i nua drann denk.....^^ ja meine brüder san da da gusti fahrt heute nach wien und da georg is no bis Mittwoch da. Ja i schreib grad am Nootebook vom georg was a neu kaft hot..es is echt volllllll geil nja ähnlich halt wie meins^^. i schau grad herr der ringe..mia gfallt der iwie und iwie net xD nja. i hab leida no net lateinbzw. Geschichte glernt wal i mi net scher und iwie net will..... aber i mussss lernen i mag nix mehr verhaun des mit deutsch zipft mi schooo sooooooo an!!!! ja iwann werd i mi scho dazu setzn und wenigsten a stund lernnen..vll jaja mei am samstag war ja die osternachts party wo mei chor udn die band gspielt ham...mei es war sooo geil^^ wia hams eh aufgnumman und dann gibts a cd..hihi mei i bin heut soo happy was aber net warum xD^^ hab euch alllle gaaaaanzz viel lieb bussl Anna
9.4.07 15:24


Hallo!!

Allllssooo...i hab scho scheis lang nimma gschriem..aba ja!! Mei i-wie is infoosaal gehn scho sooo langweilig wal ma jede wochn gehn und jooo mah!!! wia fahrn am montag wienwochn und es wird soooo geiiillll!! Dei do in meina klass redn grod übers scheisn^^ und das as am klo ka klopapier gibt und das dei holt scheisn warn usw. mei und da schwimma hat scho wieda an aufdruckt!!!!!! omg mei klass is net ganz normal^^ jaja bussl HEL Anna
25.4.07 11:08


Hallo meine Lieben!!

Alsoo wia fahren am montag nach wien!! Jo die Landpomaranzen in ana groß Stadt^^ das Abenteuer beginnt^^Mei des wird vull geil wal i jo jetzt doch mit da meli im zimma bin...^hihi^daugt ma vulle!!Bussl Anna
27.4.07 19:49