In Sand geschrieben - Free Template by www.temblo.com
Home Archiv Gästebuch Kontakt Abonnieren Feed
Herzlich Willkommen auf meiner Seite. Ich würde mich über einen Besuch und einen netten Eintrag in meinem Gästebuch sehr freuen.
Home





© 2007 Free Template by www.temblo.com. All rights reserved.
Design by Creative Level.net. Host by myblog
Hallo

Also i-wie kummen kane leit auf meinen blog und des is i-wie a schas aber trotzdem schreib i...obwohl mei letzter eintrag zu Weihnachten war..ja

Weihnachten war ganz lässig...nja i war krank aber nja kann ma nix machen.
Der Tage Ablauf....ja also:
Gholfen Wohnzimmer schmückn nach dem Aufstehn. Am Nachmittag Kindermette und dann bei meinen Großelter weihnachten feiern, dann zu meiner tante dann zu uns essen und dann bei uns feiern. Ja es war ganz witzig!

Silvester: Also wia san in der Früh nach Wien meine Großtante/Onkel besuchen gefahren und dann so ca. um 4re wieder ham...war ganz witzig..ja dann hama fondue gessen und um mitter nacht racketen gschossen...dann chili essen gangen zu meinem onkel und zu meiner tante. Heim und ja dann hama fernsehn gschaut usw. ...i bin wider krank wirden.

dann hat die mali wieder bei mia ü-nachtet und i hab mei zimmer umgestellt..also i hab jetzt a rote wand dann der schreibtisch steht dort wos bett war und das bett uterm Fenster....

Am Freitag is da Martin ausgschieden..i hab des vollll traurig gfunden der war sooo liab und sei kärntner dialekt...mah..


Ajo i hab schispringen gschaut und i find den Schlierenzauer soo liab und guat is er a no..hihi

ja also i glaub das ER (wers wissen solls der weises) glaubt das i auf erm steh..was net wirkli stimmt!!!! Und jetzt geht er mia die gaaanze zeit ausm weg usw. so a schas wal es stimmt net und i magn halt voll gern aber so als Freind..schas! Mah he muss der hawara so komplizirt sein...schas


hel Anna

p.s. Da Gregor Schlierenzauer

9.1.07 20:27


halihalo!

Aaalso....am donnerstag hama latein sa ghabt..i bin ´vui eingforn i man es war net soo schwehr aber a net leicht..voralm mei gruppn n dädalus hätt i auswendig gwusst!! ja wurscht..
Heit wars i-wie witzig und i-wie vui fad..
Also wia san im da Turnsaal-gadarobe und wulln uns umziagen da kummt da gratza und fragt wer mit geht in die stadtund wia warn scho anzogen da kommt die zweimüller und scheist uns zam wia sulln sofort wieder in an turnsaal...der resst war ziehmli fad!!

hel Anna
19.1.07 18:21