In Sand geschrieben - Free Template by www.temblo.com
Home Archiv Gästebuch Kontakt Abonnieren Feed
Herzlich Willkommen auf meiner Seite. Ich würde mich über einen Besuch und einen netten Eintrag in meinem Gästebuch sehr freuen.
Home





© 2007 Free Template by www.temblo.com. All rights reserved.
Design by Creative Level.net. Host by myblog
Also!

Hm.. gibts was neues? nja hab an 3 auf die mathe-sa und an 4 auf die deutsch-sa. Die killerpilze dvd hab i no net fertig angschaut. Bis jetzt hab i mi no net gsehn. Sunst gehts ma ganz gut! I will Kino gehn oder so was machn....muss aber lernen! Könnt ma aber a paar Stunden frei nehmen xD........also wer lust hat einfach melden!! Mah he olta...mia is fad und i willllll net LERNEN!!!! Ja in da schul wars a wieder mal lustig. und aufs ref. hab i an 1!! JUHU!!! Dann war ebne die hallowenn party bei der sabi....ja war ganz wizig. ok
Bussal Hel Anna
1.11.06 20:41


Shit Latein!

Also i hab am donnerstag latein-sa und i lern scho seit.....min. ana wochn und verzweifl fast wall i den scheiß net kapir...eher wall i mit die ganzen vokabeln net zam kumm! I hätt min. 2 wochn vorher anfangen miasn.Aber jetzt kann ma nix mehr machn und i hab aus meinem Fehler gelernt!!! Normaler weise (Also läztes Jahr) hab i immer 2 tag vor da sa angfangen lernen und jetzt...so a schas...i will die net verhauen!!!!!!!!

Jo und am Donnerstag am Nachmittag geh i mit da Mali schoppen,mittag essn und Kino!" A klaner licht blick und am Abend is dann Popstars!!! Hoffentlich kummt die Mandy weiter!! Des wär coooool! Ma mia is schlecht i bin miad aber muss lernen.....SOOOO A SCHAS!!!! i schlaf glei ein!!! SOOOO A KACK!!

Nja des fluchen bringt a net weiter also ja...xD

Hel Anna
7.11.06 20:09


A Wunder.....

is gschehn!Ich Schreib wiedere was bei meinem blog rein!!!
Ja also Tages ablauf:
In der Früh hab i den Bus verpasst und bin mitn Papa gfahren! In der Schul bin i dann draufkumman das i die Taunschuh daham lassn hab,des wegen hab i n willi mit stiefel treten kennen!!!
Dann hama Deutsch ghabt und die Eva hat ihre Schuh net gfunden,so hamas gsucht und der ders vestekt hat hat sie net gmeldet und normaler weise hätten die Buam (was gemein is) Des schreim miasn was wia glesn ham!!! Dann hama eben Englisch ghabt und warn im Infosaal! I hab alle Blogs duch gschaut und kumm auf Skanda (ana aus da 4f) sein blog. Den hama angschaut und da hast halt voll die blöden zusatz seiten geben so wie "Die e Kinder" Und da hata voll über a paar buam aus meiner klass gmault! Ja und am Meisten übern Joshua! Die meli und i ham des dann an Gratza und dn Joshua zagt und des hams i-wie da Clark zagt und jetzt hat da Skanda Anschiss krigt!! Glabi zumindest!!
Aber des SCHÄRFSTE war Selbstverteidigung!! (SChlag den Willi -gg-)
Ja und eimal hat er no net "geht" gsagt und die meli schlagt halt und er AUUUU und sie hat voll des schlechte gewissn ghabt aber er hat gsagt:" Drisch weita!!" Es war soooooo wizig und sooo lustig!! I will nomal!! -gg-

Hel Anna
22.11.06 18:55


Seas!!!

Jaja..mah heut wars i-wie lustig.
1h:TURNEN: Wia hab Schattenläfe gmacht und dann kommen die bnuam eini und hulln hoky tore. DAnn woll ma Baskedballspiel i muas die schleifen audaln und hab kane mehr für mi und wullt a grüne...na i muas zu die buam! Dann wollt kaner mit gehn hab halt die Seli überredet oder eher gezwungen und habs halt gholt und beim ausi gehn schlagt ma da Sebi (Sabin Sebastian) vui den Schläger inan Bach. Mia war sooo schlecht und i hab mi in die Gadarob legen miasen,habs dann net ausghalten und bin halt mit grennt obwohn ma die kotze scho im hals gstanden is.
2h: MATHE: JA da war ma genauso schlecht wie in turnen und ja....mah sunst war nix auser das i amal sie schrift nimmer gsehn hab und i n stift nimmer halten hab ghennen.
3h:DEUTSCH: HAma 2 Ref. ghabt und i-wie anschiss wieder aml gkrigt und mir war no immer schlecht.
4h:LATEIN: Hab i zum ersten Mal im Jahr mitgearbeitet!! Jeah!!!!(SChlecht war ma no immer)
5h:GESCHICHTE:Da hab i an test zruck krigt i habn 1!! JA und schlecht war ma no immer!! Da war no was svooool peinlicher!! grrrrrrrr
6h:SUPPLIERUNG FRÜHWIRTH: Da is ma scho besser gangen aber mei mogen oder in da Näh wo da Sabin hindroschn hat hats no iommer weh dan!!!

7h & 8h: MUSIK: Da hamma die genze klass chatet und es war vui lusstig!!

und jetzt is ma no immer schlecht!!! von dem smili wird mia no mehr schlecht KOOOOOZT
hel Anna
24.11.06 17:59