In Sand geschrieben - Free Template by www.temblo.com
Home Archiv Gästebuch Kontakt Abonnieren Feed
Herzlich Willkommen auf meiner Seite. Ich würde mich über einen Besuch und einen netten Eintrag in meinem Gästebuch sehr freuen.
Home





© 2007 Free Template by www.temblo.com. All rights reserved.
Design by Creative Level.net. Host by myblog
Hi olle mitnond!!!!!

jo gestan war i bei der Lisa L. und dort hama ihr surfbrett zrissn +gg+ .Für mi wars wizig für ihre nit !!

Heute warma Imkerausflug .Jo die Meli Zirngast alias Meli Waldegger war a mit und zerst wie mo ankumman san hama an Kakao krigt (wals eh sooooo kalt is ). Dann hama Zmitog gessn. und donn war ma in da Waltdschule! Des war cool da is auf der Tafl gstonden:"Kinder muss man lieb haben,wenn etwas aus ihnen werden soll. P.R.". Jo und dann hama no a Jausn krigt i glab i plaz glei!!!! Jo und tjo !!!
Sunst gibts nix Baba H.E.L Anna
9.7.06 21:27


Jaja

Die Lara hat von gestan auf heute bei mir gschlofn.Zerst also gestan (da war die mali a da) warma badn beim Badesee und dort san ma nocha mitn tretbot gforn und i bin holt einikupft und sooo botschat wie i bin hab i mi des Steisbein onkaut. jo am abend nach dem die Mali weg wor hama dan a dvd marathon -gg- tjo es war nur 3 filme aba lange -gg-. heit am Nachmittag san ma dann no mal "baden" gongen wal wilr wulltn nur die Haxn eini holtn.Aba dan Nussi und da Maja ham des ja ruinieren missn. wir sizn da ganz vriedlich und redn plözlich hupft da nussi ins wossa und wir worn batschnas dann hama uns umdraht und da kummt da maya und dann warma hinten a no nass. Da Nusst hot sie aba weh don tja i bin a schadefroher mensch -gg-
Aja und wir ham immer mit da Gaischi telefoniert !!!!!!
Es war ganz lustig!!
HEL Anna
13.7.06 21:24


Bitte Unterschreiben!!!

http://www.mein-wm-ball.com/index.php?id=399093
14.7.06 09:00


-

hab neue bilder unter BILDER !!!!
14.7.06 11:55


Hihihihihihi

Also i wor heut mitn Daniel und 2 Melis einkaufn. und wir forn da und denken uns nix da Daniel schaut auf die Stroßn und a Radlforarin bieagt holt ein und dann sagt a :"Mah he so a schaß!" dann hatt er aba mal ghupt und so weiter und dann wolt sie halt wieder abiegen wolln und hat viel zu früha handzeichn gebn und da Daniel ruaf ausn auto ausi:" Heast mizi wir wissn scho dast da umi forst!!" sie schaaut zruch und ihre hotz full augstrat!! Eigentli is es net wizig aba i hab mi trotzdem voll abgschobn und die melis a es war soooooooooo wizig. i glab sie wult uns soger zeign aba des hat sie net gschoft .So lieb wie der Dani a is is er stehn bliben und hat sie halt enschuldigt und so und sie hat gsagt das sie nix brauch und so. sie hat uns aba ganz schön bös angeschaut wie ma da glocht hom.

ja und jetzt war i bei der Lisa badn und wir san auf irem NEUEN (gg) Surfbrett herum ghupft und i glab es hot scho wieder an riss gg jaja
Babatschi Lg Anna
15.7.06 20:33


Naja...

Also bei mir gibts net viel neix auser das i "eigentli" Combi verbot bis morgen hab und jaja dann kommt mei Cusiene Mariella aus Vorarlber und ja dann muss i halt mit baden gehn und reiten und zum Töpfer ..... ales sooooo langweilig und blöd wie jedes Jahr !! Iglab wenn des so weiter geht kennens mi in die psychatrie einweisen!!!! Und das wichtigste am aufenthalt in da Steiermark is für senna WEIN SAUFEN bzw. nicht für die Mari dei will pizza essn die Sau ausilossn und badn ! Jaja das wird lustig . Und wenn wir dann am Abend zuuu spät heimkommen gibts a stangpauke von meienr Tant . Man i werd eich alles berichten was so vorkommt und was mie wieder anzipft!! *Shit druf* *immer mehr verzwifel wegen nächste wochen*
24.7.06 11:54


P.S.

Und des schlimmste is der dialekt des versteh i jetzt aber vor a paar jahr habis net verstanden . z.B.:Wir san ....gsi =Wir worn bei.......,Wir ham des schu angluagat. = Wir ham des scho angschaut, Hoi=Hi,Schüsle=Schüsl,verstost as??=Verstest as??? .........
Da wirst wennst as net vestehst Wahnsinig!!!
Aber meine Verwanten sin eigentli eh voll liab und so aber nja es is halt manchsmal anstrengend mit erna!!

Hel Anna
24.7.06 12:00